FAQ

Q

送料について教えてください。 Tell me about the shipping cost.

A
国内発送は、お届け先の地域・アイテムのサイズによって、送料を変えております。 また、国外発送のアイテムは、国別料金となります。 For domestic, the cost will be charged based on where the item is shipped and the size of the item. For International, it depends on the country to be shipped to.
Q

ラッピングサービスはしていますか。Do you gift wrap?

A
ラッピングサービスは行っておりません。申し訳ございません。 No. Sorry.
Q

商品の到着日時の指定はできますか。Can I select the date of delivery?

A
注文完了後できるかぎり早い発送を心がけておりますが、在庫状況や混雑状況により発送が遅れる場合がございますため、商品の到着日時の指定はできません。 発送時には伝票番号を記載したメールを送ります。 No. We try to ship the item out as soon as possible but there might be a delay for some reasons so you are not able to select the delivery date. We will inform you the tracking number when the item is shipped.
Q

在庫切れの商品の再入荷はいつですか。When do you restock the item that is sold out.

A
入荷し次第、「再入荷お知らせ」を配信する予定です。アイテムごとに登録してください。 You will be informed as restocked. Please sign up for each item.